Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Spacer po Lipsku

Pytanie:
To jest list z zapytaniem wysłanym z http://lipsko.eu/ przez:
czytelnik <> 
Czy czytał pan artykuł propagandowy opublikowany w Głosie Radomskim  nr 2(88)
z 24.03.2017 roku? Chyba nie... Bo roi się w nim od błędów. Nie wiem kto go
napisał, ale płacąc redakcji gazety za reklamę można chyba wymagać poprawności
językowej. Mianowicie,  chciałbym zwrócić uwagę na stronę 5, gdzie podawane są
kwoty zrealizowanych inwestycji i zawarto tam kwoty, np. 20 000 tys. zł, 45
000 tys. zł, 23 000 tys. sł, itd. Kogo pan w tym urzędzie zatrudnia. Te błędy
zdarzają się nagminnie. To świadczy również nie najlepiej o panu. A chwalić
się, to trzeba przyznać, pan się umie... Nawet inwestycjami z poprzedniej
kadencji... Skromnością to pan nie grzeszy!
Odpowiedź:
Szanowny Czytelniku,
odpowiadając na Pana maila chcę poinformować, że nie jest to artykuł
propagandowy tylko informacja z działalności samorządu tej kadencji za lata
2015 - 2016. Propaganda sukcesu była może kiedyś, ja nie lubię się chwalić, tylko
przedstawiam mieszkańcom to co zostało zrealizowane do tej pory i jakie są
kolejne inwestycje. Według Pana to źle? Ja tak nie uważam. 
Zgadzam się z Panem, że w artykule lepiej by było, żeby nie było błędów, a raczej
tzw. literówek, ale one się jednak czasami zdarzają. W następnej informacji
zapewniam Pana będzie ich mniej, ale też nie ma gwarancji że się nie pojawią.
Literówki się zdarzają. 
Pisze Pan o inwestycjach z poprzedniej kadencji, proszę wymienić jakie zostały
wpisane, które zostały zrealizowane w tamtej kadencji. Moim zdaniem takich
inwestycji nie ma. Są dwie, które zostały rozpoczęte w tamtej kadencji, ale
zakończone w tej i rozliczone. Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków
została wykonana w tej kadencji. Usunięto wszystkie błędy w dokumentacji
ogłoszono przetarg i zrealizowano.
Pisze Pan o błędach, a sam Pan nie grzeszy poprawnością językową. Proponuję
zajrzeć przeczytać to co Pan napisał i poszukać swoich błędów, a zaręczam Panu
że są.

Pozdrawiam
Jacek Wielorański
Urząd Miasta i Gminy Lipsko 2001 - 2019 Projekt i wykonanie: Mikrobit Sp. z o.o.